19.10.2018 (Семинар)
СТЕКНУВАЊЕ БЕЗ ОСНОВ КАКО ПРАВНА ПОСЛЕДИЦА ОД РЕАЛИЗАЦИЈА НА ДОГОВОРИТЕ ОБЕЗБЕДЕНИ СО ЗАЛОЖНО ПРАВО

25.10.2018 (Семинар)
НАМАЛУВАЊЕ НА ВКУПНИ ТРОШОЦИ ОД БОЛЕДУВАЊЕ, ПРИЧИНИ ЗА КОНТИНУИРАНО ОТСУСТВО ОД РАБОТА

26.10.2018 (Семинар)
УПРАВНИ ПОСТАПКИ ПРЕДВИДЕНИ ВО ЗАКОН ЗА МИНЕРАЛНИ СУРОВИНИ, РОКОВИ ЗА ПОСТАПУВАЊЕ И ПРАВНА ЗАШТИТА

29.10.2018 (Семинар)
АДМИНИСТРАТИВНО УПРАВУВАЊЕ, ВОДЕЊЕ ДЕЛОВНА КОРЕСПОДЕНЦИЈА И ОДНОСИ СО ЈАВНОСТ

31.10.2018 (Семинар)
ПРЕЗЕНТАЦИЈА НА ЕСЈН И ЗАДОЛЖИТЕЛНО КОРИСТЕЊЕ НА ЕЛЕКТРОНСКИ ЈАВНИ НАБАВКИ

31.10.2018 (Бизнис средби)
Match4Industry Business Matching Индустриски саем и бизнис средби -Коџаели, Р.Турција

31.10.2018 (Семинар)
ЕФЕКТИВЕН ПРИСТАП И КОРИСНИ АЛАТКИ ВО СОВРЕМЕНИТЕ ПРОЦЕСИ НА ПРОДАЖБА И ПРЕГОВАРАЊЕ

07.11.2018 (Бизнис средби)
Бизнис средби ЈИЕ ИТ САМИТ 7-9 ноември 2018 Нови Сад, Србија

29.11.2018 (Конференција)
Меѓународната конференција за текстил за градежништво, медицина и здравствена заштита, машини за текстил и нови технологии и деловни средби, 29-30 ноември 2018 година, Ахен, Германија

Прашалник

Прашалник за членките и корисниците на услугите на Комората

Стопанската комора на Македонија се обврзува во целост да ја спроведува  Политиката за квалитет, која е составен дел на целокупната работна политика на институцијата и е заснована  на воспоставување, примена и одржување на пазарно ориентираниот работен систем и на принципите на унапредување со квалитетот, со цел потполно задоволување на барањата од стандардот  ISO  9001:2015, потребите и очекувањата на членките и корисниците и со став за континуирано подобрување  на системот за управување со квалитетот и зголемување на ефективноста и ефикасноста на комплетното работење на институцијата.

Основните принципи  на Политиката за квалитет, кон кои Комората сега и во иднина се обврзува, меѓу другото, се засновуваат  на:

• Уважување  на нашите членки и корисници, домашни и странски институции,  разбирање и балансирање на нивните потреби и очекувања со потребите и очекувањата на нашите добавувачи, вработени и општеството, со настојување целосно да се задоволат сите страни;
• Засновање на нашите одлуки на логични и интуитивни анализи од прибраните податоци, кога е можно од прецизни мерења на карактеристиките на услугите, процесите и системот за управување со квалитет, со што гарантираме за доставување  на   квалитетна услуга   до  ценетата членка и корисник, зголемување на  нивната доверба кон нас и  подобрување на   имиџот на институцијата;

За таа цел, креиран е Прашалник за задоволство на членките и корисниците, доставен  во прилог, со кој би сакале и Вие да дадете свој придонес  во заедничкото работење, во смисол на доставување  Ваши конкретни забелешки и сугестии за подобрување, со кои дадената услуга од наша страна, ќе биде уште поефикасна и поквалитетна.



Контакт адреса :
Стопанската комора на Македонија
ул. Димитрие Чуповски, 13
1000 Скопје
Контакт: Емилија Тодоровска
Тел: ++ 389 2 3244047 Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: emilija@mchamber.mk









 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права