Семинар / 23.01.2020

ДЕФИНИРАЊЕ НА ПОТРЕБИТЕ НА ПОТРОШУВАЧИТЕ/КЛИЕНТИТЕ И ПОТРАГА ПО КЛИЕНТИ

Стопанска комора на Македонија


   

Еднодневна тренинг обука на тема:

ДЕФИНИРАЊЕ НА ПОТРЕБИТЕ НА ПОТРОШУВАЧИТЕ/КЛИЕНТИТЕ И ПОТРАГА ПО КЛИЕНТИ

(DEFINING CLIENT/CONSUMER NEEDS AND CLIENT PROSPECTING)

23 јануари 2020 година (четврток)
9:50-15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 1 на 5-ти кат


Дефинирање на потребите кои ги имаат клиентите/потрошувачите е основата за воспоставување на успешна маркетинг и продажна стратегија. Исто така, овозможува и „стеснување“ на потрагата по клиенти, доколку точно е дефинирана потребата и потенцијалниот клиент кој треба да се комуницира.

Динамиката на работењето и достапноста на информации постојано ги менуваат потребите и преференциите на клиентите што не` обврзува постојано да имаме систем на следење на тие промени и креирање на соодветна стратегија за нивно надминување и инкорпорирање во бизнисот.

Потрагата по клиенти е континуиран процес, кој нема почеток и крај, но со претходно утврдување на потребите истата временски се намалува и преку користење на современи дигитални алатки и стратегии се зголемува ефективноста на продажбата.

За таа цел, Стопанската комора на Македонија, на 23 јануари 2020 година, организира еднодневна тренинг обука на тема: „ДЕФИНИРАЊЕ НА ПОТРЕБИ И ПОТРАГА ПО КЛИЕНТИ“ (DEFINING NEEDS AND PROSPECTING OF CLIENTS/CUSTOMER).
 
Целна група: 
Тренинг обуката е наменета за менаџерите и вработените во секторите продажба, маркетинг, претпродажба, како и за сите заинтересирани чиј предмет на работење е поврзан со темите на семинарот, како и за сите оние кои во своите компании и институции сакаат да ги подобрат и да ги унапредат техниките на ефективно и ефикасно следење и дефинирање на потребите на клиентите во насока на зголемување на продажбата.


ПРОГРАМА



ЗНАЧЕЊЕТО НА ДЕФИНИРАЊЕТО НА ПОТРЕБИ КАЈ КЛИЕНТИТЕ/ПОТРОШУВАЧИТЕ ЗА КОМПАНИЈАТА, МАРКЕТИНГОТ И ПРОДАЖБАТА;

МЕТОДИ ЗА ДЕФИНИРАЊЕ НА ПОТРЕБИТЕ (ГЕНЕРАЛЕН ПРЕГЛЕД И ЗНАЧЕЊЕ):
- Реактивни методи на дефинирање и следење на потребите;
- Проактивни методи на дефинирање и следење на потребите;

ИСТРАЖУВАЊА КАКО ПРОАКТИВЕН МЕТОД:
- Дефинирање на моменталните потреби;
- Воспоставување систем за следење на промените кај потребите на клиентите/потрошувачите;

ПАЗАРЕН ПОТЕНЦИЈАЛ И ПАЗАРНИ СЕГМЕНТИ:
- Дефинирање на целокупниот пазарен потенцијал;
- Дефинирање на пазарни сегменти и финансиска големина;
 
ПОТРАГА, ПРЕТ-СЕГМЕНТАЦИЈА И ГЕНЕРИРАЊЕ НА ПОТЕНЦИЈАЛИ:
- Споредба помеѓу реактивен и проактивни методи на генерирање на потенцијални потрошувачи/клиенти;

ДИГИТАЛНИ АЛАТКИ ЗА АВТОМАТИЗИРАНА ГЕНЕРАЦИЈА НА ПОТЕНЦИЈАЛНИ КЛИЕНТИ:
- Автоматизирана комуникација со потенцијалните клиенти/потрошувачи;
- Воспоставување на контролен механизам за резултатите од автоматизираната комуникација

ИНТЕГРАЦИЈА НА ПОВЕЌЕ АЛАТКИ И ПРОЦЕСИ ОД МАРКЕТИНГОТ И ПРОДАЖБАТА:
- Дефинирање на можностите за поедноставување;
- Зголемување на ефикасноста и ефективноста во маркетингот и продажбата;

• СЕСИЈА СО ПРАШАЊЕ И ОДГОВОРИ (РАБОТА НА РЕАЛНИ ПРОБЛЕМИ НА УЧЕСНИЦИТЕ):
- Завршни согледувања и заклучоци;
- Прашања и одговори;
- Затворање на тренинг обуката.


Предавач:

- Сергеј Зафироски
, oсновач и извршен менаџер на Агенцијата за истражување и консалтинг „Инсајдер ИД“, предавач на обуки и гостин спикер на конференции во областа на маркетинг, односи со јавност, стратегиски менаџмент и корпоративно планирање. Своето десетгодишно искуство стекнато во повеќе компании на позициите за продажба и планирање, најчесто во средно или високо ниво на менаџмент, го насочува кон истражувања на различни сегменти во пазарот, автор на бројни анализи и публикации и консултант во областа на креирање бизнис стратегии со големи компании од земјата и регионот.

Гостин предавач: Славчо Бујароски, управител и сопственик на „Sigma-SB“.

За сите учесници на тренинг обуката ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручeк и освежување;
- сертификат за присуство на работилницата. 

Последен рок за пријавување: 20.01.2020 година.
Агенда на настанот Пријавен лист Пријави се електронски

Контакт лица:

Михајло Донев
++ 389 2 3244067

Анита Митревска
++ 389 2 3244057

Стопанска комора на Македонија, ул. „Димитрие Чуповски“ бр. 13, 1000 Скопје
Контакт центар: (02) 15015

КАЛЕНДАР НА НАСТАНИ

Семинар, 19.02.2020
ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЈА НА КОМПАНИИТЕ
Бизнис средби, 20.02.2020
„42. МЕЃУНАРОДЕН САЕМ ЗА ТУРИЗАМ И ДЕЛОВНИ СРЕДБИ“ - ЕЕН, 20-23 февруари 2020 година, во Белград, Србија
Семинар, 21.02.2020
ОСНОВИ НА E-MAIL МАРКЕТИНГ
Семинар, 21.02.2020
КОИ СЕ НАЈЧЕСТИТЕ ГРЕШКИ НА ПОНУДУВАЧИТЕ И ДОГОВОРНИТЕ ОРГАНИ - ПРИЧИНИ ЗА ЧЕСТИ ПОНИШТУВАЊА И ОБЖАЛУВАЊА НА ТЕНДЕРИТЕ
Семинар, 24.02.2020
КАМАТНИ ПОБАРУВАЊА И НИВНИ КАРАКТЕРИСТИКИ, СПЕЦИФИЧНОСТИ И РАЗЛИКИ ПОМЕЃУ ЗАКОНСКА И ДОГОВОРНА КАМАТА И ДОГОВОРНА КАЗНА
Семинар, 25.02.2020
ВЕШТАЧЕЊЕТО КАКО ДОКАЗ ВО ПАРНИЧНАТА ПОСТАПКА
Семинар, 26.02.2020
ОБУКА НА СТРУЧЕН И ДРУГ КАДАР (МЕНТОРИ) ЗА СПРОВЕДУВАЊЕ ПРАКТИЧНА ОБУКА КАЈ РАБОТОДАВАЧИТЕ
Семинар, 28.02.2020
ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЛОВНА КОМУНИКАЦИЈА – ПРОТОКОЛ МЕНАЏМЕНТ
Семинар, 11.03.2020
ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES)
Семинар, 12.03.2020
ЗАКОНСКИ РОК ЗА НИШТЕЊЕ ДОКУМЕНТИ/ЗАПИСИ СО ИЗМИНАТИ РОКОВИ НА ЧУВАЊЕ
Бизнис средби, 19.03.2020
Меѓународни деловни средби - ЕЕН, 19-20 март 2020 година, во Кочаели, Турција
Конференција, 01.04.2020
КОНФЕРЕНЦИЈА И МЕЃУНАРОДНИ ДЕЛОВНИ СРЕДБИ - ЕЕН, 1-3 април 2020 година, во Сараево, Босна и Херцеговина