Семинар / 11.03.2020

ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES)

Стопанска комора на Македонија


   

Еднодневен семинар на тема:

ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES)
11 март 2020 година (среда)
9:50-15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 4 на 5-ти кат
 

Во услови на сè понагласена животна и деловна динамика и недостаток на време за реализација на сите зацртани цели или желби и потреби, ефикасноста на оние субјекти чиј доминантен продажен модел е со користење телефон, секако добива значење.
Под временскиот притисок, на клиентите им е полесно да го одбијат или да го прекинат телефонскиот повик, оставајќи го телефонскиот комерцијалист со ограничена можност да воспостави кредибилитет и да успее да го информира нестрпливиот клиент за користа со која може да се стекне.
Телефонската продажба има свои одлики кои ја прават различна и специфична во однос на класичната продажба. Секој оној кој (ќе) се занимава со оваа професија има потреба во детали да се запознае со тие специфики и да завладее со критично ниво на техники со кои ќе го подигне својот учинок.
За таа цел, Стопанската комора на Македонија, на 11 март 2020 година, организира еднодневен семинар на тема: ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES).

ПРОГРАМА

I. Вовед – Комуникација – основа на продажниот циклус:

• Комуникациски циклус;
• Кога недостига feedback…;
• Видови комуникација;
• Недостатоци на телефонската продажба;
• Телефонската продажба како модел;
• Активно слушање при телефонски контакт/продажба;
• Емоциите при телефонски контакт/продажба.

II. Карактеристики и фази на продажен процес
• Подготовка – планирање:
  - Совети за ефективно планирање;
• Отворање – Креирање однос:
  - Остварување рапорт;
• Prospecting / Cold Calling:
  - Вистинската цел на cold-calling-от
  - Надминување на фрустрацијата од одбивањето;
  - Кој ден од неделата е најпродуктивен за cold calling/telesales?
  - Кое време од денот е најпродуктивно за cold calling/telesales?
  - Техники за надминување на бариери, отпори и одбивања;
  - 10 најтипични грешки во Cold Calling процесот.
• Анализа на потребите + Претставување на компанијата (причините за моето обраќање) + Презентација (Креирање интерес) = Квалификување на клиентот:
- Откривање на клиентските:
• Потреби;
• Мотиви;
• Приоритети;
  - Прашални техники:
• Типови на прашања и нивна намена;
• Справување со отпори, бариери, пречки, изговори:
  - Објективна или субјективна бариера?
  - Надминување на:
    1. „Не сум заинтересиран“;
    2. „Зафатен сум“;
    3. „Веќе користам“;
    4. „Сакам да размислам“;
    5. „Ќе ви се јавам и ќе ве информирам (за одлуката)“;
    6. „Скапо е...“;
    7. „Не сега“;
    8. „Треба да се консултирам со...“;
    9. „Конкуренцијата нуди подобри услови“;
    10. „...“.
• Сигнали за подготвеност за купување:
• Вербални сигнали за подготвеност за купување;
• Затворање на продажбата:
• Процес на на продажбата преку телефон до затворање;
• Техники за затворање на продажбата преку телефон.


Предавач:

- Митко Керамитчиев е деловен консултант и тренер за бројни деловни вештини со потесна специјализација во продажба, услуга и дистрибуција.
Работејќи за или тесно соработувајќи со големи интернационални бизнис гиганти и светски познати брендови, бил во прилика да го спроведува нивното глобално know-how на македонскиот и на регионалниот пазар.
„Wrigley“, „Allied Domecq“, „Colgate-Palmolive“, „Johnson&Johnson“, „Dr. Oetker“, „Johnson Wax“, „Hipp“, „Nestle“, „AWT International“, „Alma-M“ се дел од организациите за кои Керамитчиев работел или со кои тесно соработувал.
Како тренер, со повеќе од  630 семинари, работилници, предавања, презентации и консултантски сесии одржани во Македонија и во регионот, Керамитчиев соработувал со бројни компании од речиси сите деловни сектори: банкарство, енергетика, осигурување, градежништво, транспорт, рударство, спорт, автомобилска индустрија, производство на различни стоки и репроматеријали, дистрибуција на стоки за широка потрошувачка, информатика и комуникација, фармација, тутунска индустрија, угостителство...
Неговата консултантска и тренерска пракса и покрај и  формалното образование (МВА), доминантно ја црпи и базира на сопствено искуство и принципите за кои зборува ги поткрепува со сопствени примери. Самиот е учесник на бројни семинари во земјата и во странство.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручeк и освежување;
- сертификат за присуство на семинарот. 

Последен рок за пријавување за семинарот: 06.03.2020 година.

Агенда на настанот Пријавен лист Пријави се електронски

Контакт лица:

Михајло Донев
++ 389 2 3244067

Анита Митревска
++ 389 2 3244057

Стопанска комора на Македонија, ул. „Димитрие Чуповски“ бр. 13, 1000 Скопје
Контакт центар: (02) 15015

КАЛЕНДАР НА НАСТАНИ

Семинар, 19.02.2020
ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЈА НА КОМПАНИИТЕ
Бизнис средби, 20.02.2020
„42. МЕЃУНАРОДЕН САЕМ ЗА ТУРИЗАМ И ДЕЛОВНИ СРЕДБИ“ - ЕЕН, 20-23 февруари 2020 година, во Белград, Србија
Семинар, 21.02.2020
ОСНОВИ НА E-MAIL МАРКЕТИНГ
Семинар, 21.02.2020
КОИ СЕ НАЈЧЕСТИТЕ ГРЕШКИ НА ПОНУДУВАЧИТЕ И ДОГОВОРНИТЕ ОРГАНИ - ПРИЧИНИ ЗА ЧЕСТИ ПОНИШТУВАЊА И ОБЖАЛУВАЊА НА ТЕНДЕРИТЕ
Семинар, 24.02.2020
КАМАТНИ ПОБАРУВАЊА И НИВНИ КАРАКТЕРИСТИКИ, СПЕЦИФИЧНОСТИ И РАЗЛИКИ ПОМЕЃУ ЗАКОНСКА И ДОГОВОРНА КАМАТА И ДОГОВОРНА КАЗНА
Семинар, 25.02.2020
ВЕШТАЧЕЊЕТО КАКО ДОКАЗ ВО ПАРНИЧНАТА ПОСТАПКА
Семинар, 26.02.2020
ОБУКА НА СТРУЧЕН И ДРУГ КАДАР (МЕНТОРИ) ЗА СПРОВЕДУВАЊЕ ПРАКТИЧНА ОБУКА КАЈ РАБОТОДАВАЧИТЕ
Семинар, 28.02.2020
ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЛОВНА КОМУНИКАЦИЈА – ПРОТОКОЛ МЕНАЏМЕНТ
Семинар, 11.03.2020
ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES)
Семинар, 12.03.2020
ЗАКОНСКИ РОК ЗА НИШТЕЊЕ ДОКУМЕНТИ/ЗАПИСИ СО ИЗМИНАТИ РОКОВИ НА ЧУВАЊЕ
Бизнис средби, 19.03.2020
Меѓународни деловни средби - ЕЕН, 19-20 март 2020 година, во Кочаели, Турција
Конференција, 01.04.2020
КОНФЕРЕНЦИЈА И МЕЃУНАРОДНИ ДЕЛОВНИ СРЕДБИ - ЕЕН, 1-3 април 2020 година, во Сараево, Босна и Херцеговина