Семинар 11.03.2020 ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES)

Стопанска комора на Македонија


   

Еднодневен семинар на тема:

ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES)
11 март 2020 година (среда)
9:50-15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 4 на 5-ти кат
 

Во услови на сè понагласена животна и деловна динамика и недостаток на време за реализација на сите зацртани цели или желби и потреби, ефикасноста на оние субјекти чиј доминантен продажен модел е со користење телефон, секако добива значење.
Под временскиот притисок, на клиентите им е полесно да го одбијат или да го прекинат телефонскиот повик, оставајќи го телефонскиот комерцијалист со ограничена можност да воспостави кредибилитет и да успее да го информира нестрпливиот клиент за користа со која може да се стекне.
Телефонската продажба има свои одлики кои ја прават различна и специфична во однос на класичната продажба. Секој оној кој (ќе) се занимава со оваа професија има потреба во детали да се запознае со тие специфики и да завладее со критично ниво на техники со кои ќе го подигне својот учинок.
За таа цел, Стопанската комора на Македонија, на 11 март 2020 година, организира еднодневен семинар на тема: ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА (TELESALES).

ПРОГРАМА

I. Вовед – Комуникација – основа на продажниот циклус:

• Комуникациски циклус;
• Кога недостига feedback…;
• Видови комуникација;
• Недостатоци на телефонската продажба;
• Телефонската продажба како модел;
• Активно слушање при телефонски контакт/продажба;
• Емоциите при телефонски контакт/продажба.

II. Карактеристики и фази на продажен процес
• Подготовка – планирање:
  - Совети за ефективно планирање;
• Отворање – Креирање однос:
  - Остварување рапорт;
• Prospecting / Cold Calling:
  - Вистинската цел на cold-calling-от
  - Надминување на фрустрацијата од одбивањето;
  - Кој ден од неделата е најпродуктивен за cold calling/telesales?
  - Кое време од денот е најпродуктивно за cold calling/telesales?
  - Техники за надминување на бариери, отпори и одбивања;
  - 10 најтипични грешки во Cold Calling процесот.
• Анализа на потребите + Претставување на компанијата (причините за моето обраќање) + Презентација (Креирање интерес) = Квалификување на клиентот:
- Откривање на клиентските:
• Потреби;
• Мотиви;
• Приоритети;
  - Прашални техники:
• Типови на прашања и нивна намена;
• Справување со отпори, бариери, пречки, изговори:
  - Објективна или субјективна бариера?
  - Надминување на:
    1. „Не сум заинтересиран“;
    2. „Зафатен сум“;
    3. „Веќе користам“;
    4. „Сакам да размислам“;
    5. „Ќе ви се јавам и ќе ве информирам (за одлуката)“;
    6. „Скапо е...“;
    7. „Не сега“;
    8. „Треба да се консултирам со...“;
    9. „Конкуренцијата нуди подобри услови“;
    10. „...“.
• Сигнали за подготвеност за купување:
• Вербални сигнали за подготвеност за купување;
• Затворање на продажбата:
• Процес на на продажбата преку телефон до затворање;
• Техники за затворање на продажбата преку телефон.


Предавач:

- Митко Керамитчиев е деловен консултант и тренер за бројни деловни вештини со потесна специјализација во продажба, услуга и дистрибуција.
Работејќи за или тесно соработувајќи со големи интернационални бизнис гиганти и светски познати брендови, бил во прилика да го спроведува нивното глобално know-how на македонскиот и на регионалниот пазар.
„Wrigley“, „Allied Domecq“, „Colgate-Palmolive“, „Johnson&Johnson“, „Dr. Oetker“, „Johnson Wax“, „Hipp“, „Nestle“, „AWT International“, „Alma-M“ се дел од организациите за кои Керамитчиев работел или со кои тесно соработувал.
Како тренер, со повеќе од  630 семинари, работилници, предавања, презентации и консултантски сесии одржани во Македонија и во регионот, Керамитчиев соработувал со бројни компании од речиси сите деловни сектори: банкарство, енергетика, осигурување, градежништво, транспорт, рударство, спорт, автомобилска индустрија, производство на различни стоки и репроматеријали, дистрибуција на стоки за широка потрошувачка, информатика и комуникација, фармација, тутунска индустрија, угостителство...
Неговата консултантска и тренерска пракса и покрај и  формалното образование (МВА), доминантно ја црпи и базира на сопствено искуство и принципите за кои зборува ги поткрепува со сопствени примери. Самиот е учесник на бројни семинари во земјата и во странство.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручeк и освежување;
- сертификат за присуство на семинарот. 

Последен рок за пријавување за семинарот: 06.03.2020 година.

Агенда на настанот Пријавен лист

Контакт лица:

Михајло Донев
++ 389 2 3244067

Анита Митревска
++ 389 2 3244057

Стопанска комора на Македонија,
ул. „Димитрие Чуповски“ бр. 13,
1000 Скопје
Контакт центар: (02) 15015

КАЛЕНДАР НА НАСТАНИ

Бизнис средби, 09.06.2020
Он-лине Б2Б средби на тема: „Жените и мажите во градежниот сектор во Дунавскиот регион и пошироко: Соочување со новите предизвици“
Семинар, 11.06.2020
УПРАВУВАЊЕ СО СТРЕСОТ
Семинар, 17.06.2020
ДИЗАЈН НА ЕФИКАСНА ОРГАНИЗАЦИСКА ЛОГИСТИКА
Работилница, 18.06.2020
ИНТЕРНИ МЕРКИ ЗА СПРАВУВАЊЕ СО ЕФЕКТИТЕ ОД ОГРАНИЧУВАЊЕТО ИЛИ ПРЕКИНОТ НА РАБОТНИОТ ПРОЦЕС
Работилница, 24.06.2020
ОНЛАЈН АЛАТКА ЗА ЕФИКАСЕН РАЗВОЈ НА ЧОВЕЧКИОТ КАПИТАЛ НА КОМПАНИИТЕ
Семинар, 25.06.2020
ЕМОЦИОНАЛНО ИНТЕЛИГЕНТНО ЛИДЕРСТВО ЗА ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЈА
Семинар, 26.06.2020
ОТСУСТВО ОД РАБОТА СО НАДОМЕСТОК НА ПЛАТА
Семинар, 29.06.2020
ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА НА ЕКСЕЛ (ФОРМУЛИ, ФУНКЦИИ, ПИВОТ ТАБЕЛИ И КОНТРОЛНИ ТАБЛИ) СО ПРИМЕРИ ВО МАГАЦИНСКОТО РАБОТЕЊЕ
Семинар, 02.07.2020
ОРГАНИЗАЦИЈА И РЕАЛИЗАЦИЈА, НА РАБОТЕЊЕТО ВО ПИСАРНИЦАТА, УПРАВУВАЊЕ СО СПИСИТЕ И АКТИТЕ ВО СОГЛАСНОСТ СО ПОТРЕБИТЕ НА ОРГАНИЗАЦИЈАТА
Конференција, 16.09.2020
КОНФЕРЕНЦИЈА И МЕЃУНАРОДНИ ДЕЛОВНИ СРЕДБИ - ЕЕН, 16-18 септември 2020 година, во Сараево, Босна и Херцеговина