„Димитрие Чуповски“ бр.13, 1000 Скопје +38923244000 ic@mchamber.mk

Македонски компании од прехранбениот сектор на саем во Словенија: Стопанската комора продолжува со поддршка на македонските извозници и нивна промоција на меѓународните пазари

30.08.2023

Стопанската комора на Северна Македонија, преку проектот што го спроведува во партнерство со УСАИД за Поддршка на приватниот сектор за регионална интеграција, во низата предлози и иницијативи за поддршка на домашните извозни компании, им овозможи учество на домашни компании од прехранбениот сектор на реномираниот меѓународен 61. саем за земјоделство, храна и пијалаци „АГРА 2023“ кој се одржува во периодот од 26 до 31 август во Горна Радгона, Словенија.

Со поддршката преку проектот, Стопанската комора им овозможи логистичка помош за учество на саемот на шест македонски компании: „Лион“-Св. Николе, „Кораб Трница“ – Маврово, „Био-Оил“- Скопје, „В`К Дестилерија“- Скопје, „Туф-Тартуф„- Скопје и „Органаутс“- Неготино. 
Саемот АГРА е еден од поголемите и позначајни меѓународни саеми, на кој се претставуваат изложувачи од голем број држави во светот. За таа цел, и оваа година Министерството за земјоделие, шумарство и водостопанство преку Програмата за финансиска поддршка на руралниот развој во делот за маркетинг и промоција имаше закупено национален штанд за македонски извозно ориентирани компании од прехранбениот сектор, со  што уште една година по ред Северна Македонија презентира повеќе области од земјоделството, економијата и можностите за инвестирање во развој на бизниси, продлабочување на соработката со Словенија, но и со соседните земји и земјите од регионот.
Потребата за поддршка на македонските компании во доменот на извозна промоција не само што е препознаена од Комората, туку веќе и со конкретни чекори се реализираат преку поддршка на домашните компании за учество на меѓународни саеми кои се од интерес за различни сектори, но и други форми како учество на однапред таргетирани деловни средби, организирање на купувачки мисии и други форми на промоција кои ќе придонесат за поголема присуство како на традиционалните пазари, така и проширување на нови пазари.